ESMORZAR

Assortiment de torrades integrals amb alvocat, tomàquet i ou.

L’esmorzar és l’àpat més important al dia! Fora mandres i marquem-nos un bon homenatge cada matí amb senzilles receptes amb tot el que ha d’incloure, làctic, farinaci i vegetals! I si entre hores sents un run-run a la panxa, un iogurt natural amb un grapat de fruits secs, et donarà vitalitat fins l’hora de dinar.


DINAR

Amanida de quinoa, raïm i poma

Els sopars han de ser lleugers, una amanida és una bona opció. La Quinoa és un pseudocereal sense gluten i que té una bona qualitat proteica i ens aporta tots els aminoàcids essencials molt important en dietes veganes.


BERENAR

Smoothie “detox” amb kale, kiwi groc i menta!

Toca refrescar i depurar l’ànima i el cos amb un berenar diferent que no podràs parar de preparar, parlem dels smoothies. Més lleugers que els batuts pots barrejar la fruita i les verdures que més m'agraden. Avui per fer baixar la mona de Pasqua et portem un DETOX.

Per preparar-lo necessites:

  • Un tros de fulla de kale (un superaliment que no pots oblidar, ens aporta fibra i calci)
  • 1/3 de fonoll
  • 1 kiwi groc
  • Grapat de menta fresca
  • El suc de ½ llimona
  • 1 got d’aigua

SOPAR

Albergínia farcida amb ratatouille i heura.

Les albergínies farcides són una bona opció per arrencar la setmana amb energia. El farcit pot ser amb el que més t’agradi o el que tinguis per la nevera, és important fer cuina d’aprofitament. La recepta que et proposem avui és amb Heura (proteïna vegetal), però pots fer la versió tradicional amb carn o verdures. Aquesta vegada, però, li posem un toc de la bella Provença amb el ratatouille!


MARIDATGE

Vi Negre de Garnatxa Ametller.

Si vols maridar aquestes receptes tasta el Vi negre Garnatxa Ametller, DO Penedès. Intens color picota amb rivet granat tirant a rubí. Complexitat aromàtica on predominen fruites vermelles i subtil aroma cítric de fons. Llarg i persistent, deixa un agradable record fruiter en boca.


Posted in News