PROTAGONISTA DEL DIA

LLegums, aliments estrella!

Llenties, cigrons, mongetes...Els llegums són un superaliment que cal incorporar a la dieta cada setmana, ja que ens porten un alt contingut en proteïnes! Els podem cuinar de moltes maneres: en amanides, en plats de cullera, acompanyant la carn i el peix...


RECEPTA

Cus cus a la minuta

Els llegums ens donen un ampli ventall de possibilitats per cuinar i gaudir del seu sabor! Avui us proposem un cus cus a la minuta, un clàssic de cullera ple d'aromes en 10 minuts... menú complet amb origen!


MANUALITAT

El nom, amb llegums!

Escriu el nom a la cartolina, posa cola sobre les lletres i ves enganxant els llegums amb cura. Barreja diferents llegums perquè quedi més divertit!

Què necessitem?

  • Cartolina
  • Llapis
  • Llegums
  • Cola
  • Pinzell

Com ho farem?

  • Escriu el nom a la cartolina, hi posem cola sobre la lletra i anem enganxant els llegums amb cura formant composicions divertides. Barreja els tipus de llegums perquè quedi més divertit!

IDEES I CONSELLS

Potencia el consum de llegums en front l’arròs o la pasta.

Donen sensació de sacietat i tenen menys calories i més fibra. Cal incorporar-los mínim de 3 a 4 cops a la setmana, és salut pel teu intestí!

Els llegums són lliures de gluten per naturalesa i ens aporten gran quantitat de nutrients com fibra, proteïnes, vitamines i minerals.


REPTE

Quants en saps?

Quants llegums diferents pots anomenar? Mínim 5 diferents!

Comparteix-nos el vídeo a les nostres xarxes! Pots guanyar una cistella de fruita!


Posted in News