PROTAGONISTA DEL DIA

Magdalenes, nyam!

De vegades la felicitat ens cap al palmell de la mà. Avui us proposem magdalenes saludables, elaborades amb ingredients naturals. Tinguis l’edat que tinguis, amb les activitats que et proposem tornaràs a la infància!


RECEPTA

Magdalenes d’ametlla, pera i xocolata

Magdalenes saludables, senzilles i fàcils de preparar. No hi ha excuses! (A més, no cal renunciar a la xocolata si la posem pura). Ideals per acompanyar l'esmorzar o per fer més divertit el té de mitja tarda. Aquesta recepta alegra el dia i sense cap remordiment, gaudiu-les!


MANUALITAT

El zoo!

Un cop us hagueu menjat les magdalenes, guardeu el paper de l’embolcall, el reutilitzarem per fer animals ben divertits! Us deixem algunes idees!

Què necessitem?

  • Envoltori de les magdalenes
  • Colors
  • Cola adhesiva
  • Tisores
  • Papers de colors
  • Escuradents

IDEES I CONSELLS

Què hem de tenir en compte quan cuinem dolços?

Per substituir les farines blanques refinades podem posar farines de fruita seca: com la d'ametlla. Una alternativa al sucre blanc refinat pot ser la mel crua, el sucre de panela, el sucre de coco, el xarop d’auró o el xarop d’atzavara cru. Això si, mai se n'ha d'abusar!

Si triem xocolata, com més negre millor! Es consideren saludables les que contenen com a mínim un 85% de cacau. Molts dolços porten rovell a les seves receptes! La clara de l'ou es pot aprofitar per fer una truita avorrida!


REPTE

Qui les troba, se les menja!

Abans de menjar, s’ha de buscar! Un cop les magdalenes estiguin fetes algú de la família les amaga pels racons de les casa i els altres les hauran de buscar! Quantes magdalenes seràs capaç de trobar?

Comparteix-nos el vídeo a les nostres xarxes! Pots guanyar una cistella de fruita!


Posted in News