Pas 1
Renteu i talleu per la meitat els tomàquets. Buideu-los amb un ganivet, piqueu la polpa resultant i reserveu-los.
Pas 2
Peleu i piqueu amb el ganivet la ceba.
Pas 3
Escorreu les mongetes en un colador, amb aigua freda.
Pas 4
En un recipient, afegiu-hi la ceba, les mongetes, el tomàquet i el julivert picats, el vinagre i l’oli, i barregeu-ho bé. Incorporeu-hi les anxoves i els seitons i amaniu-ho, si cal.
Pas 5
Poseu els tomàquets oberts en un plat, amaniu-los i afegiu-hi un fil d'oli d'oliva verge extra. Al damunt, afegiu-hi l’empedrat.
- D'acord amb el reglament de la UE 1169/2011, per conèixer la composició i els possibles al·lèrgens dels nostres productes, si us plau, pots fer-nos arribar un correu electrònic a infoproducte@ametllerorigen.cat especificant el producte del teu interès. Contestarem el teu correu en un màxim de 15 minuts, de dilluns a divendres de 9:00h a 13:00h i de 14:00h a 18:00h.