• Articles de salut

    ACEROLA, UNA FRUITA DESCONEGUDA QUE AMAGA MOLTA SALUT

    L’acerola és una fruita semblant a la poma vermella i de grandària similar a una pruna.   
  • Articles de salut

    AMB LA LLIMONA TOT SÓN BENEFICIS

    És una fruita utilitzada en la medicina tradicional pels seus efectes antioxidants i antiinflamatoris.
  • Articles de salut

    API: POTASSI, IODE, VITAMINES I MINERALS

    La part de la tija conté potassi i iode. Pel que fa a les fulles, destaquen més vitamines i minerals que en la tija. 
  • Articles de salut

    BLEDES, FONT DE VITAMINA C

    L’aspecte visual de les bledes ha de ser fulles fermes de color verd intens i brillant i amb tronc blanc.
  • Feelgood

    BOLETS, EL GRAN TRESOR DE LA TARDOR

    Els nutrients els absorbeixen mitjançant hifes que van creixent i van omplint-se de nutrients i aigua fins que surten a la superfície formant el bolet.
  • Articles de salut

    CACAUET, UNA LLEGUM AMB MOLTA VITAMINA E

    El cacauet és en realitat un llegum, ja que es presenta amb baina i conté les seves llavors en l’interior. 
  • Articles de salut

    CIRERES: PROPIETATS ANTIINFLAMATÒRIES

    Les cireres destaquen pel seu contingut en flavonoides, substàncies amb propietats antiinflamatòries.
  • Alimentació infantil

    DIA MUNDIAL DE LES FRUITES I LES VERDURES

    Arribar al consum mínim diari no és tasca fàcil, pel que poden ser d'ajuda els següents consells o idees practiques per assolir el consum de 5 racions de fruites i hortalisses al dia:
  • Articles de salut

    EL COCO I LA VITAMINA B3

    En el moment de comprar el coco cal sacsejar-lo i escoltar si hi ha líquid en l’interior,
  • Articles de salut

    EL COGOMBRE AJUDA AMB EL CANSAMENT

    És font de vitamina C, que contribueix a evitar el cansament i millora l’absorció del ferro de la dieta. 
  • Articles de salut

    EL KIWI AJUDA A MILLORAR ELS PATRONS DEL SON

    El consum d’un kiwi una hora abans d’anar a dormir, pot millorar els patrons del son: inici, duració i qualitat.
  • Articles de salut

    EL MELÓ ÉS EL REI DE L'ESTIU

    El meló és un dels aliments estrella a l’estiu, és refrescant i hidratant. 
  • Articles de salut

    EL PEBROT VERD I EL SEU EFECTE SACIANT

    Les varietats més picants, com el pebrot del Padrón, indiquen que el seu contingut en capsaïcina és elevada.  
  • Articles de salut

    ELS ANACARDS SÓN FONT DE FIBRA

    Els anacards són una bona font de fibra, ajuda a reduir el restrenyiment i els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    ELS BENEFICIS DE LA REMOLATXA

    Té un alt contingut en folats i manganès. Els folats contribueixen en el creixement dels teixits materns durant l’embaràs i ajuden a disminuir el cansament i la fatiga.  
  • Superaliments

    ELS BENEFICIS DEL BRÒQUIL

    Nombrosos estudis demostren que el consum de bròquil té multitud de beneficis pel nostre organisme.
  • Articles de salut

    ELS BENEFICIS DEL IOGURT

    El iogurt s’obté de la fermentació de la llet amb bacteris vius que ajuden a repoblar la nostra flora intestinal i a mantenir-la saludable.
  • Articles de salut

    ELS CIGRONS, PETITS PERÒ SALUDABLES

    Els cigrons destaquen per ser font de proteïnes d’origen vegetal, que ajuden a conservar la massa muscular.