icon-cartBotiga OnlineFes-te del club AOFes-te del club
Saluticon-open
Nosaltresicon-open
Club AOicon-open
Botigues Restaurants Escoles Horeca Serveis a empreses
NADALicon-open
Gran recapte
  • Articles de salut

    L'ARANJA, UN DELS NOSTRES SÚPER-ALIMENTS

    Considerem l’aranja com un súper-aliment pels seus potents antioxidants amb efecte protector del sistema cardiovascular.
  • Articles de salut

    API: POTASSI, IODE, VITAMINES I MINERALS

    La part de la tija conté potassi i iode. Pel que fa a les fulles, destaquen més vitamines i minerals que en la tija. 
  • Articles de salut

    ELS ANACARDS SÓN FONT DE FIBRA

    Els anacards són una bona font de fibra, ajuda a reduir el restrenyiment i els nivells de colesterol en sang.
  • Superaliments

    L'ALVOCAT POT AJUDAR AL TEU COLESTEROL

    El consum de mig alvocat al dia pot ajudar a mantenir els nivells normals de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    L'ALL I ELS SEUS BENEFICIS

    L’all té un alt contingut en vitamina B6 que intervé en el funcionament normal del sistema nerviós i funció psicològica normal. 
  • Articles de salut

    LA PATATA: FONT D'ENERGÍA

    La patata és un tubercle molt nutritiu. Té un alt percentatge d’aigua (77%) i una font important de midó, un hidrat de carboni que ens proporciona energia d’absorció lenta.  
  • Articles de salut

    LA PASTANAGA TAMBÉ PROTEGEIX EL TEU SISTEMA CARDIOVASCULAR

    Consumir pastanaga pot protegir el sistema cardiovascular pel seu contingut en antioxidants i fibra, aquesta, ajuda a reduir el colesterol en sang i regula el trànsit intestinal (tant en diarrees com en casos de restrenyiment).  
  • Articles de salut

    LA PAPAIA AJUDA A DISMINUIR EL CANSAMENT

    Si es vol menjar la papaia després d’1-2 dies, cal escollir una papaia de pell verdosa, normalment madurarà després d’entre un i tres dies.
  • Articles de salut

    GINGEBRE: L'ARREL AMB MÉS BENEFICIS

    El gingebre dóna sensació de sacietat i fa disminuir la gana ajudant així a la pèrdua de pes.
  • Articles de salut

    GERDS: FONT DE FIBRA

    Els gerds són una bona font de fibra, ajuden a evitar el restrenyiment i a reduir els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    FAVES: FONT DE ZINC

    Les faves es troben entre els pocs aliments d'origen vegetal que proporcionen quantitats significatives de lisina, un aminoàcid indispensable pel nostre organisme.  
  • Articles de salut

    ESPINACS, VITAMINES I MINERALS

    Els espinacs són considerats un súper-aliment pel seu alt contingut en vitamines i minerals.
  • Articles de salut

    EL COGOMBRE AJUDA AMB EL CANSAMENT

    És font de vitamina C, que contribueix a evitar el cansament i millora l’absorció del ferro de la dieta. 
  • Articles de salut

    EL COCO I LA VITAMINA B3

    En el moment de comprar el coco cal sacsejar-lo i escoltar si hi ha líquid en l’interior,
  • Articles de salut

    CIRERES: PROPIETATS ANTIINFLAMATÒRIES

    Les cireres destaquen pel seu contingut en flavonoides, substàncies amb propietats antiinflamatòries.
  • Articles de salut

    ELS CIGRONS, PETITS PERÒ SALUDABLES

    Els cigrons destaquen per ser font de proteïnes d’origen vegetal, que ajuden a conservar la massa muscular.
  • Articles de salut

    LA CEBA: UN ALIMENT PEL SISTEMA IMMUNITARI

    És font de folats, que intervenen en la producció de glòbuls vermells i blancs, en la síntesis de material genètic i en el correcte desenvolupament del sistema immunitari.
  • Articles de salut

    LA CASTANYA, UN FRUIT SEC AMB MOLTA FIBRA

    La castanya és un fruit sec que aporta un alt contingut en fibra, important per evitar el restrenyiment i per reduir els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    ELS BENEFICIS DEL IOGURT

    El iogurt s’obté de la fermentació de la llet amb bacteris vius que ajuden a repoblar la nostra flora intestinal i a mantenir-la saludable.
  • Articles de salut

    KALE, UN SÚPER ALIMENT

    La col Kale o arrissada té moltes propietats, una de les més conegudes és el seu contingut en calci altament absorbible pel nostre cos.

de 51

  1. 1
  2. 2
  3. 3