icon-cartBotiga OnlineFes-te del club AOFes-te del club
Saluticon-open
Nosaltresicon-open
Club AOicon-open
Botigues Restaurants Escoles Horeca Serveis a empreses
NADALicon-open
Gran recapte
  • Articles de salut

    MAGRANA: PODER ANTIOXIDANT

    La magrana pot ajudar a prevenir la pressió arterial alta, les activitats inflamatòries i a reduir el colesterol.
  • Articles de salut

    MANGO: LA FRUITA TROPICAL MÉS POPULAR

    El mango és una font de components polifenòlics amb una gran activitat antioxidant que ajuda a protegir el cos contra el dany oxidatiu.
  • Articles de salut

    EL MELÓ ÉS EL REI DE L'ESTIU

    El meló és un dels aliments estrella a l’estiu, és refrescant i hidratant. 
  • Articles de salut

    LES MORES: ALT CONTINGUT EN FIBRA

    Les mores ajuden a evitar el restrenyiment i a reduir el colesterol en sang degut al seu contingut en fibra.  
  • Articles de salut

    ELS NABIUS I LES ANTOCIANINES

    Els nabius destaquen pels seus colorants naturals amb efectes beneficiosos per a la salut anomenats antocianines, substàncies derivades dels flavonoides.   
  • Articles de salut

    LES NOUS AJUDEN A DISMINUIR EL COLESTEROL EN SANG

    Les nous, com molts fruits secs, són font de fibra, ajuda a reduir els nivells de colesterol en sang i a millorar el restrenyiment.
  • Articles de salut

    L' OLI D'OLIVA, UN SÍMBOL DE LA DIETA MEDITERRÀNIA

    A l’hora d’escollir un bon oli d’oliva, cal fixar-se en que sigui oli d’oliva verge extra. Per a conservar-lo en bones condicions i evitar així enranciment, s’ha de guardar en un lloc sec i fosc.  
  • Articles de salut

    LA PAPAIA AJUDA A DISMINUIR EL CANSAMENT

    Si es vol menjar la papaia després d’1-2 dies, cal escollir una papaia de pell verdosa, normalment madurarà després d’entre un i tres dies.
  • Articles de salut

    LA PASTANAGA TAMBÉ PROTEGEIX EL TEU SISTEMA CARDIOVASCULAR

    Consumir pastanaga pot protegir el sistema cardiovascular pel seu contingut en antioxidants i fibra, aquesta, ajuda a reduir el colesterol en sang i regula el trànsit intestinal (tant en diarrees com en casos de restrenyiment).  
  • Articles de salut

    LA PATATA: FONT D'ENERGÍA

    La patata és un tubercle molt nutritiu. Té un alt percentatge d’aigua (77%) i una font important de midó, un hidrat de carboni que ens proporciona energia d’absorció lenta.  
  • Articles de salut

    EL PEBROT VERD I EL SEU EFECTE SACIANT

    Les varietats més picants, com el pebrot del Padrón, indiquen que el seu contingut en capsaïcina és elevada.  
  • Articles de salut

    PEBROT VERMELL, L'ANTIOXIDANT

    El pebrot vermell ha demostrat tenir un poder antiinflamatori, cardioprotector i efectes beneficiosos sobre el sistema gastrointestinal.
  • Articles de salut

    LA PINYA: UNA FRUITA TROPICAL ON TOT ÉS SALUT

    El consum de pinya fresca ajuda a disminuir la inflamació intestinal i preveu infeccions pel seu efecte bactericida.
  • Articles de salut

    LA POMA: UN CLÀSSIC EN SALUT

    Com altres fruites i verdures, conté substàncies naturals anomenades fitoquímics, especialment els flavonoids i és gràcies a aquests que se li atribueixen tantes propietats.
  • Articles de salut

    QUINOA, L'ALIMENT DE MODA

    Cal bullir-la abans de consumir-la. Quan es bull, en l’aigua, es pot veure que es crea una espuma blanca, aquest “fenomen” és degut a uns components anomenats saponines.
  • Articles de salut

    RAÏM I VI, BENEFICIS CARDIOPROTECTORS

    Diferents estudis mostren que el resveratrol exerceix múltiples beneficis cardioprotectors així com diferents beneficis contra la majoria de les malalties degeneratives.
  • Articles de salut

    RAVES: FONT DE VITAMINES

    Els raves són font de folats, vitamina important durant l’embaràs ja que intervé en el creixement dels teixits materns i, ajuda a disminuir el cansament i la fatiga.
  • Articles de salut

    ELS BENEFICIS DE LA REMOLATXA

    Té un alt contingut en folats i manganès. Els folats contribueixen en el creixement dels teixits materns durant l’embaràs i ajuden a disminuir el cansament i la fatiga.  
  • Articles de salut

    ROMANESCO, UNA VERDURA D'HIVERN

    Es tracta d’una verdura típica d’hivern i, per tant, la millor època per gaudir del seu sabor i les seves qualitats és de novembre a gener. 
  • Superaliments

    TOMÀQUET, UN ALIMENT AMB GRANS PROPIETATS NUTRICIONALS

    Estudis recents demostren que el consum regular de tomàquet ajuda a disminuir el colesterol “dolent” LDL.

de 51

  1. 1
  2. 2
  3. 3