• Superaliments

    ELS PÈSOLS DEL MARESME

    Els pèsols del Maresme són una varietat coneguda com a pèsol garrofal, específica de la zona. S’han convertit en l’or verd de la comarca.
  • Tendències

    SETMANA SANTA SENSE EXCESOS (DE MÉS!)

    La Setmana Santa és moment de sortir i gaudir fora de la nostra rutina habitual cuidant-nos, també, dels excessos innecessaris.
  • Alimentació infantil

    DIA MUNDIAL DE LES FRUITES I LES VERDURES

    Arribar al consum mínim diari no és tasca fàcil, pel que poden ser d'ajuda els següents consells o idees practiques per assolir el consum de 5 racions de fruites i hortalisses al dia:
  • Articles de salut
  • Articles de salut

    LA CASTANYA, UN FRUIT SEC AMB MOLTA FIBRA

    La castanya és un fruit sec que aporta un alt contingut en fibra, important per evitar el restrenyiment i per reduir els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    LA CEBA: UN ALIMENT PEL SISTEMA IMMUNITARI

    És font de folats, que intervenen en la producció de glòbuls vermells i blancs, en la síntesis de material genètic i en el correcte desenvolupament del sistema immunitari.
  • Articles de salut

    ELS CIGRONS, PETITS PERÒ SALUDABLES

    Els cigrons destaquen per ser font de proteïnes d’origen vegetal, que ajuden a conservar la massa muscular.
  • Articles de salut

    CIRERES: PROPIETATS ANTIINFLAMATÒRIES

    Les cireres destaquen pel seu contingut en flavonoides, substàncies amb propietats antiinflamatòries.
  • Articles de salut

    EL COCO I LA VITAMINA B3

    En el moment de comprar el coco cal sacsejar-lo i escoltar si hi ha líquid en l’interior,
  • Articles de salut

    EL COGOMBRE AJUDA AMB EL CANSAMENT

    És font de vitamina C, que contribueix a evitar el cansament i millora l’absorció del ferro de la dieta. 
  • Articles de salut

    ESPINACS, VITAMINES I MINERALS

    Els espinacs són considerats un súper-aliment pel seu alt contingut en vitamines i minerals.
  • Articles de salut

    FAVES: FONT DE ZINC

    Les faves es troben entre els pocs aliments d'origen vegetal que proporcionen quantitats significatives de lisina, un aminoàcid indispensable pel nostre organisme.  
  • Articles de salut

    GERDS: FONT DE FIBRA

    Els gerds són una bona font de fibra, ajuden a evitar el restrenyiment i a reduir els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    GINGEBRE: L'ARREL AMB MÉS BENEFICIS

    El gingebre dóna sensació de sacietat i fa disminuir la gana ajudant així a la pèrdua de pes.
  • Articles de salut

    ELS BENEFICIS DEL IOGURT

    El iogurt s’obté de la fermentació de la llet amb bacteris vius que ajuden a repoblar la nostra flora intestinal i a mantenir-la saludable.
  • Articles de salut

    KALE, UN SÚPER ALIMENT

    La col Kale o arrissada té moltes propietats, una de les més conegudes és el seu contingut en calci altament absorbible pel nostre cos.
  • Articles de salut

    EL KIWI AJUDA A MILLORAR ELS PATRONS DEL SON

    El consum d’un kiwi una hora abans d’anar a dormir, pot millorar els patrons del son: inici, duració i qualitat.
  • Articles de salut

    LLENTIES: MOLT FERRO I POC COLESTEROL

    El consum de llenties ajuda a atenuar la hipertensió arterial i disminueix el contingut total de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    AMB LA LLIMONA TOT SÓN BENEFICIS

    És una fruita utilitzada en la medicina tradicional pels seus efectes antioxidants i antiinflamatoris.
  • Articles de salut

    MADUIXES, ALIMENT FUNCIONAL

    Les maduixes són considerades un aliment funcional amb diversos beneficis preventius i terapèutics per a la salut cardiovascular. 

de 51

  1. 1
  2. 2
  3. 3