• Articles de salut

    ACEROLA, UNA FRUITA DESCONEGUDA QUE AMAGA MOLTA SALUT

    L’acerola és una fruita semblant a la poma vermella i de grandària similar a una pruna.   
  • Articles de salut

    AMB LA LLIMONA TOT SÓN BENEFICIS

    És una fruita utilitzada en la medicina tradicional pels seus efectes antioxidants i antiinflamatoris.
  • Articles de salut

    API: POTASSI, IODE, VITAMINES I MINERALS

    La part de la tija conté potassi i iode. Pel que fa a les fulles, destaquen més vitamines i minerals que en la tija. 
  • Articles de salut

    BLEDES, FONT DE VITAMINA C

    L’aspecte visual de les bledes ha de ser fulles fermes de color verd intens i brillant i amb tronc blanc.
  • Feelgood

    BOLETS, EL GRAN TRESOR DE LA TARDOR

    Els nutrients els absorbeixen mitjançant hifes que van creixent i van omplint-se de nutrients i aigua fins que surten a la superfície formant el bolet.
  • Articles de salut

    CIRERES: PROPIETATS ANTIINFLAMATÒRIES

    Les cireres destaquen pel seu contingut en flavonoides, substàncies amb propietats antiinflamatòries.
  • Alimentació infantil

    DIA MUNDIAL DE LES FRUITES I LES VERDURES

    Arribar al consum mínim diari no és tasca fàcil, pel que poden ser d'ajuda els següents consells o idees practiques per assolir el consum de 5 racions de fruites i hortalisses al dia:
  • Articles de salut

    EL COCO I LA VITAMINA B3

    En el moment de comprar el coco cal sacsejar-lo i escoltar si hi ha líquid en l’interior,
  • Articles de salut

    EL COGOMBRE AJUDA AMB EL CANSAMENT

    És font de vitamina C, que contribueix a evitar el cansament i millora l’absorció del ferro de la dieta. 
  • Articles de salut

    EL KIWI AJUDA A MILLORAR ELS PATRONS DEL SON

    El consum d’un kiwi una hora abans d’anar a dormir, pot millorar els patrons del son: inici, duració i qualitat.
  • Articles de salut

    EL MELÓ ÉS EL REI DE L'ESTIU

    El meló és un dels aliments estrella a l’estiu, és refrescant i hidratant. 
  • Articles de salut

    EL PEBROT VERD I EL SEU EFECTE SACIANT

    Les varietats més picants, com el pebrot del Padrón, indiquen que el seu contingut en capsaïcina és elevada.  
  • Articles de salut
  • Articles de salut

    ELS ANACARDS SÓN FONT DE FIBRA

    Els anacards són una bona font de fibra, ajuda a reduir el restrenyiment i els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    ELS BENEFICIS DE LA REMOLATXA

    Té un alt contingut en folats i manganès. Els folats contribueixen en el creixement dels teixits materns durant l’embaràs i ajuden a disminuir el cansament i la fatiga.  
  • Superaliments

    ELS BENEFICIS DEL BRÒQUIL

    Nombrosos estudis demostren que el consum de bròquil té multitud de beneficis pel nostre organisme.
  • Articles de salut

    ELS BENEFICIS DEL IOGURT

    El iogurt s’obté de la fermentació de la llet amb bacteris vius que ajuden a repoblar la nostra flora intestinal i a mantenir-la saludable.
  • Articles de salut

    ELS CIGRONS, PETITS PERÒ SALUDABLES

    Els cigrons destaquen per ser font de proteïnes d’origen vegetal, que ajuden a conservar la massa muscular.
  • Articles de salut

    ELS NABIUS I LES ANTOCIANINES

    Els nabius destaquen pels seus colorants naturals amb efectes beneficiosos per a la salut anomenats antocianines, substàncies derivades dels flavonoides.   
  • Superaliments

    ELS PÈSOLS DEL MARESME

    Els pèsols del Maresme són una varietat coneguda com a pèsol garrofal, específica de la zona. S’han convertit en l’or verd de la comarca.
  • Articles de salut

    ESPINACS, VITAMINES I MINERALS

    Els espinacs són considerats un súper-aliment pel seu alt contingut en vitamines i minerals.
  • Articles de salut

    FAVES: FONT DE ZINC

    Les faves es troben entre els pocs aliments d'origen vegetal que proporcionen quantitats significatives de lisina, un aminoàcid indispensable pel nostre organisme.  
  • Articles de salut

    GERDS: FONT DE FIBRA

    Els gerds són una bona font de fibra, ajuden a evitar el restrenyiment i a reduir els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    GINGEBRE: L'ARREL AMB MÉS BENEFICIS

    El gingebre dóna sensació de sacietat i fa disminuir la gana ajudant així a la pèrdua de pes.
  • Articles de salut

    KALE, UN SÚPER ALIMENT

    La col Kale o arrissada té moltes propietats, una de les més conegudes és el seu contingut en calci altament absorbible pel nostre cos.
  • Articles de salut

    L' OLI D'OLIVA, UN SÍMBOL DE LA DIETA MEDITERRÀNIA

    A l’hora d’escollir un bon oli d’oliva, cal fixar-se en que sigui oli d’oliva verge extra. Per a conservar-lo en bones condicions i evitar així enranciment, s’ha de guardar en un lloc sec i fosc.  
  • Articles de salut

    L'ALL I ELS SEUS BENEFICIS

    L’all té un alt contingut en vitamina B6 que intervé en el funcionament normal del sistema nerviós i funció psicològica normal. 
  • Superaliments

    L'ALVOCAT POT AJUDAR AL TEU COLESTEROL

    El consum de mig alvocat al dia pot ajudar a mantenir els nivells normals de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    L'ARANJA, UN DELS NOSTRES SÚPER-ALIMENTS

    Considerem l’aranja com un súper-aliment pels seus potents antioxidants amb efecte protector del sistema cardiovascular.
  • Tendències

    L'EXÒTIC ALL NEGRE

    A diferència de l’all fresc, aquest té una textura suau i un gust més dolç.
  • Articles de salut

    LA CASTANYA, UN FRUIT SEC AMB MOLTA FIBRA

    La castanya és un fruit sec que aporta un alt contingut en fibra, important per evitar el restrenyiment i per reduir els nivells de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    LA CEBA: UN ALIMENT PEL SISTEMA IMMUNITARI

    És font de folats, que intervenen en la producció de glòbuls vermells i blancs, en la síntesis de material genètic i en el correcte desenvolupament del sistema immunitari.
  • Articles de salut

    LA PAPAIA AJUDA A DISMINUIR EL CANSAMENT

    Si es vol menjar la papaia després d’1-2 dies, cal escollir una papaia de pell verdosa, normalment madurarà després d’entre un i tres dies.
  • Articles de salut

    LA PASTANAGA TAMBÉ PROTEGEIX EL TEU SISTEMA CARDIOVASCULAR

    Consumir pastanaga pot protegir el sistema cardiovascular pel seu contingut en antioxidants i fibra, aquesta, ajuda a reduir el colesterol en sang i regula el trànsit intestinal (tant en diarrees com en casos de restrenyiment).  
  • Articles de salut

    LA PATATA: FONT D'ENERGÍA

    La patata és un tubercle molt nutritiu. Té un alt percentatge d’aigua (77%) i una font important de midó, un hidrat de carboni que ens proporciona energia d’absorció lenta.  
  • Articles de salut

    LA PINYA: UNA FRUITA TROPICAL ON TOT ÉS SALUT

    El consum de pinya fresca ajuda a disminuir la inflamació intestinal i preveu infeccions pel seu efecte bactericida.
  • Articles de salut

    LA POMA: UN CLÀSSIC EN SALUT

    Com altres fruites i verdures, conté substàncies naturals anomenades fitoquímics, especialment els flavonoids i és gràcies a aquests que se li atribueixen tantes propietats.
  • Articles de salut

    LA XOCOLATA AJUDA A MANTENIR LA SALUT DELS OSSOS

    Els flavonoids de la xocolata ajuden a reduir la pressió arterial perquè promouen la vasodilatació i també tenen propietats antiinflamatòries i un alt poder antioxidant.
  • Articles de salut

    LES MORES: ALT CONTINGUT EN FIBRA

    Les mores ajuden a evitar el restrenyiment i a reduir el colesterol en sang degut al seu contingut en fibra.  
  • Articles de salut

    LES NOUS AJUDEN A DISMINUIR EL COLESTEROL EN SANG

    Les nous, com molts fruits secs, són font de fibra, ajuda a reduir els nivells de colesterol en sang i a millorar el restrenyiment.
  • Articles de salut

    LLENTIES: MOLT FERRO I POC COLESTEROL

    El consum de llenties ajuda a atenuar la hipertensió arterial i disminueix el contingut total de colesterol en sang.
  • Articles de salut

    MADUIXES, ALIMENT FUNCIONAL

    Les maduixes són considerades un aliment funcional amb diversos beneficis preventius i terapèutics per a la salut cardiovascular. 
  • Articles de salut

    MAGRANA: PODER ANTIOXIDANT

    La magrana pot ajudar a prevenir la pressió arterial alta, les activitats inflamatòries i a reduir el colesterol.
  • Articles de salut

    MANGO: LA FRUITA TROPICAL MÉS POPULAR

    El mango és una font de components polifenòlics amb una gran activitat antioxidant que ajuda a protegir el cos contra el dany oxidatiu.
  • Articles de salut

    PEBROT VERMELL, L'ANTIOXIDANT

    El pebrot vermell ha demostrat tenir un poder antiinflamatori, cardioprotector i efectes beneficiosos sobre el sistema gastrointestinal.
  • Articles de salut

    QUINOA, L'ALIMENT DE MODA

    Cal bullir-la abans de consumir-la. Quan es bull, en l’aigua, es pot veure que es crea una espuma blanca, aquest “fenomen” és degut a uns components anomenats saponines.
  • Articles de salut

    RAÏM I VI, BENEFICIS CARDIOPROTECTORS

    Diferents estudis mostren que el resveratrol exerceix múltiples beneficis cardioprotectors així com diferents beneficis contra la majoria de les malalties degeneratives.
  • Articles de salut

    RAVES: FONT DE VITAMINES

    Els raves són font de folats, vitamina important durant l’embaràs ja que intervé en el creixement dels teixits materns i, ajuda a disminuir el cansament i la fatiga.
  • Articles de salut

    ROMANESCO, UNA VERDURA D'HIVERN

    Es tracta d’una verdura típica d’hivern i, per tant, la millor època per gaudir del seu sabor i les seves qualitats és de novembre a gener. 
  • Tendències

    SETMANA SANTA SENSE EXCESOS (DE MÉS!)

    La Setmana Santa és moment de sortir i gaudir fora de la nostra rutina habitual cuidant-nos, també, dels excessos innecessaris.
  • Superaliments

    TOMÀQUET, UN ALIMENT AMB GRANS PROPIETATS NUTRICIONALS

    Estudis recents demostren que el consum regular de tomàquet ajuda a disminuir el colesterol “dolent” LDL.

51 producte(s)